Кожен з нас є споживачем. Купуючи мобільні телефони, побутову техніку, меблі, продукти харчування, одяг, обслуговуючись у ресторанах та кафе, ми розраховуємо, що за наші гроші нам нададуть якісний товар і в разі його поломки забезпечать своєчасний ремонт. Але не завжди так буває. Мабуть, майже кожен споживач стикався з незаконними діями продавця, виробника товарів або виконавця послуг.
З метою підвищення якості товарів, робіт, послуг, державне підприємство «Херсонський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» розпочав роботу, спрямовану на виявлення незаконних дій, що порушують права громадян. Тепер кожен зможе завітати на офіційний сайт організації http://khcsm.org.ua/ та залишити свій відгук про надання послуг, про організації та товари у рубриці «Громадський контроль якості». Залишаючи відгук, зазначте тему листа "Контроль якості", аргументуйте свою думку, інакше відгук буде розцінений як спроба недобросовісної конкуренції.
ДП «Херсонстандартметрологія» прагне налагодити конструктивний діалог між продавцями і виробниками товарів, виконавцями робіт і послуг та споживачем.
Для реалізації цієї мети ДП «Херсонстандартметрологія» ставить перед собою наступні завдання:
Електрона книга скарг та пропозицій - новація, що стимулюватиме продавців та виробників до надання якісних товарів та послуг. А для споживачів стане, так би мовити, гарантією якості.
ДП «Херсонстандартметрологія», в свою чергу, й надалі орієнтується на споживача та створює належні умови для підвищення якості та конкурентоспроможності української продукції та послуг.