Національний бізнес активно шукає ринки збуту власної продукції, які б стали прийнятною альтернативою російському. Про це розповів на брифінгу 6 серпня Урядовий уповноважений з питань європейської інтеграції Валерій Пятницький.
«На сьогоднішній день йде процес диверсифікації. Збільшилися обсяги торгівлі на країни Близького Сходу. У деяких випадках нам знадобиться більше часу, але у цілому ряді випадків, де досить короткий технологічний цикл, продукція з більшою швидкістю обертання при продажі - там відбувається досить активна переорієнтація на інші ринки. Та ж сама металургія - скорочення на російському напрямку компенсовано збільшенням на європейському», - сказав Валерій Пятницький.
Разом з тим він наголосив, що у деяких галузях промисловості, зокрема, машинобудуванні, на жаль, на сьогоднішній день дуже швидко компенсувати втрати переорієнтацією на інші, треті, ринки (у тому числі й на ринок Європейського Союзу), досить непросто. Головним чином через те, що порушується система кооперації.
«Якщо це відбувається ви не можете у кінцевому рахунку зробити або кінцевий продукт, або ж ваш продукт, який є частиною більшого, також фактично не споживається і ви не можете його реалізувати», - пояснив Валерій Пятницький.