Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
Державне підприємство «Херсонський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації»
ДП «Херсонстандартметрологія»
Сектор по роботі з клієнтами

Сектор по роботі з клієнтами

Сектор по роботі з клієнтами (СРК) має за мету створення сприятливих умов для обслуговування клієнтів ДП «Херсонстандартметрологія». Фахівці сектору здійснюють:

  • прийом засобів вимірювальної техніки на повірку (калібрування) та випробувального обладнання на атестацію;
  • рух ЗВТ по структурним підрозділам, зберігання та видачу повірених засобів вимірювальної техніки;
  • оформлення фінансових документів (рахунків, актів виконаних робіт, протоколів погодження ціни, договорів на виконання робіт (послуг);
  • надання консультацій в межах компетенції.

 

ПОСЛУГИ СЕКТОРУ ПО РОБОТІ З КЛІЄНТАМИ:

  • прийом ЗВТ та ВО на повірку (атестацію).

Прийом ЗВТ та ВО на повірку (атестацію) здійснюється на протязі робочого часу ДП «Херсонстандартметрологія» (з метою забезпечення безперебійного обслуговування під час обідньої перерви працює черговий фахівець). Прилади мають надаватися у чистому сухому вигляді та, за наявності, із супровідною документацією (паспорти, минулорічні свідоцтва тощо). У разі необхідності за бажанням клієнта до рахунку включається послуга з оформлення нових паспортів. Якщо ЗВТ (ВО) працює від елементів живлення або за допомогою зарядного пристрою, останні обов'язково мають надаватися разом з приладами. За наявності затверджених графіків повірки, замовник має дотримуватись зазначених термінів повірки ЗВТ.

*Для підприємств-посередників необхідно надавати заявку на повірку(атестацію) ЗВТ та ВО із зазначенням інформації про власників приладів за встановленою формою.

** У разі, якщо ЗВТ (ВО) здається на повірку (атестацію) згідно заздалегідь виписаних рахунків, клієнт має повідомити номери цих рахунків фахівцю СРК, що здійснює прийом приладів.

  • видача ЗВТ (ВО) після повірки (атестації):

Для отримання ЗВТ (ВО) після повірки (атестації) клієнт має сплатити вартість послуги згідно наданого йому під час здачі приладів рахунку, належним чином оформити та повернути до СРК фінансові документи (акт здачі-приймання робіт, протокол погодження ціни, договір на виконання робіт (послуг) з метрології). У разі, якщо сплата здійснена в день отримання замовленої послуги, замовником також надається підтвердження оплати (копія платіжного доручення, банківської квитанції тощо).

*Для бюджетних організацій необхідно надати наш примірник належним чином оформлених фінансових документів (акт здачі-приймання робіт, протокол погодження ціни, договір на виконання робіт (послуг) з метрології) та, у разі відсутності оплати, додати копію виписки з реєстру державних зобов'язань, підтверджуючу реєстрацію рахунку в ГУДКСУ. Якщо повернення нашого примірнику фінансових документів відбувається за межами місяця, яким вони датовані, до комплекту фінансових документів додається супровідний лист

** У разі, якщо отримання ЗВТ (ВО) після повірки (атестації) здійснюється згідно заздалегідь оформлених належним чином та повернених фінансових документів, клієнт має повідомити номери цих фінансових документів фахівцям СРК для перевірки їх стану на час видачі ЗВТ (ВО).

  • надання інформації щодо стану виконання замовлених послуг з повірки (атестації):

З метою підвищення сервісу обслуговування та економії часу замовників впроваджена система оповіщення щодо надходження до складу СРК виконаних замовлень. Для цього в супровідному документі (картці переміщення замовлення), що оформлюється під час здачі приладів, зазначається контактний телефон клієнта. За цим телефоном здійснюється оповіщення на протязі одного робочого дня з моменту надходження ЗВТ (ВО) на склад СРК

Також існує можливість зворотного телефонного зв'язку (в актах виконаних робіт зазначаються міський та мобільні номери телефонів СРК). Для отримання інформації щодо стану виконання замовлених послуг з повірки (атестації) у телефонному режимі, клієнту достатньо назвати номер рахунку (відповідає номеру акту виконаних робіт, протоколу погодження ціни).

  • терміни виконання послуг:

Максимальний термін виконання повірки ЗВТ (атестації ВО) становить 15 робочих днів з моменту сплати замовником виставленого рахунку (для бюджетних організацій з моменту надання ЗВТ (ВО) на повірку (атестацію)), за винятком ЗВТ, тривалість повірки яких перевищує цей термін.

У разі необхідності, за заявкою клієнта, та при умові погодження з керівником відповідного структурного підрозділу, існує можливість замовити виконання послуги з повірки ЗВТ (атестації ВО) в терміновому режимі – 1 робочий день, 2 робочих дні, 3 робочих дні. У такому разі вартість послуги зростає відповідно затверджених коефіцієнтів.

  • якщо замовлена послуга пов'язана з необхідністю виїзду на територію замовника, або з питанням іншого напрямку (сертифікація продукції, розробка документації СУЯ, реєстрація ТУ, лабораторні випробування тощо):

Питання погоджується безпосередньо з фахівцем відповідного структурного підрозділу ДП «Херсонстандартметрологія», який формує заявку на виписку рахунку, після чого працівники СРК оформлюють відповідні фінансові документи.

  • для клієнтів, що вперше звертаються до ДП «Херсонстандартметрологія»:

Для клієнтів, що вперше звертаються і реквізити яких не внесені до інформаційної бази ДП «Херсонстандартметрологія», необхідно надати довідкову інформацію для оформлення документів (стосується лише юридичних осіб).

Сектор по роботі з клієнтами розташований на першому поверсі, має окремий вхід, що спрощує процедуру здачі ЗВТ та скорочує витрати часу і зусиль на його транспортування для замовників послуг.

Адреса: 73011, м. Херсон,

вул. Смольна, 134-а

факс: (0552) 41 – 04 – 65

Моб.: 050 494 18 33

          067 650 10 17

E-mail:

Zayshla@khcsm.org.ua

Ggritsenko@khcsm.org.ua

Romanova@khcsm.org.ua

Графік роботи:

Понеділок-Четвер: 8.00 -   17.00

П’ятниця: 8.00 - 16.00

Для зручності клієнтам

під час очікування надається

безкоштовний доступ

до Інтернету через  WiFi.

Напишіть нам