З метою державної політики у сфері технічного регулювання та врахування громадської думки у своїй діяльності фахівці Державного підприємства «Херсонський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» у ІІ кварталі 2014 року організували та провели 2 семінари:
- 30 травня 2014 року відбувся семінар на тему «Важливі аспекти сфери технічного регулювання в умовах створення зони вільної торгівлі згідно з Угодою про асоціацію між Україною та ЄС». Організатором семінару виступило Державне підприємство «Херсонський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації».
Семінар було вирішено організувати у зв\'язку з підписанням Угоди про асоціацію між Україною та ЄС з метою доведення до бізнесових кіл інформації щодо можливих змін у торговельному режимі. У заході взяли участь експортери та виробники промислових товарів Херсонської області. В ході засідання розглядалися наступні питання:
- Законодавство України в сфері технічного регулювання в умовах створення зони вільної торгівлі в зв\'язку з підписанням Угоди про асоціацією між Україною та ЕС;
- Сприяння взаємній торгівлі шляхом усунення технічних бар\'єрів між Україною та Європейським Союзом і Митним союзом;
- Забезпечення діяльності інституцій у сфері технічного регулювання відповідно до існуючої європейської практики. Основні аспекти розвитку стандартизації на сучасному етапі розвитку економічних відносин України;
- Застосування процедур оцінки відповідності відповідно до європейської практики.
Семінар проходив в атмосфері емоційної зацікавленості та інтелектуальної творчості. Всі, хто бажав, отримали можливість висловити свою особисту думку із винесених на обговорення питань.
- 04 червня 2014 року відбувся семінар на тему «Методична допомога та рекомендації учасникам Всеукраїнського конкурсу якості продукції (товарів, робіт, послуг) - «100 кращих товарів України». Мета семінару - надання методичної допомоги та інформаційне забезпечення учасників Конкурсу.
Конкурс відкриває ряд можливостей для підприємства, серед головних такі, як розширення ринків збуту продукції; привернення нових торгівельних партнерів; зростання популярності серед споживачів; отримання могутнього рекламного імпульсу завдяки висвітленню ходу і результатів Конкурсу в засобах масової інформації на місцевому і національному рівнях; інформованість відносно впровадження сучасних систем управління згідно з вимогами міжнародних стандартів.
Засідання проходило в атмосфері емоційної зацікавленості та інтелектуальної творчості. Всі, хто бажав, отримали можливість висловити свою особисту думку із винесених на обговорення питань.