Торік про введення електронних акцизних марок заявила Швейцарія. А з листопада 2013 електронна система Codentify (Кодентіфай) тестується в Україні. Цифрова технологія Codentify може бути застосована в будь підакцизної галузі. Полягає вона в тому, що виробник наносить на упаковку шифр з 12-значного цифро-літерного коду, який і є електронною акцизною маркою. У коді зашифрована інформація про дату, час і місце виробництва, виробника, робочій зміні, країні, для якої призначений товар, максимальної/ мінімальної роздрібної ціни. Генерація коду в режимі онлайн відбувається тільки після отримання дозволу з сервера контролюючого органу.
Технологію Codentify можна використовувати і для відстеження маршруту переміщення товару. Досягається це шляхом сканування електронного коду. При цьому і виробник, і держава можуть відслідковувати рух товарапо всьому ланцюжку поставок в режимі онлайн. Також завдяки цій технології споживач може самостійно перевірити легальність товару через інтернет , або за допомогою спеціального додатку на смартфоні.