Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
Державне підприємство «Херсонський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації»
ДП «Херсонстандартметрологія»

Голова Держпродспоживслужби розповів, як по-новому проводитимуться позапланові перевірки бізнесу

Голова Держпродспоживслужби розповів, як по-новому проводитимуться позапланові перевірки бізнесу
18/07/2018
Голова Держпродспоживслужби розповів, як по-новому проводитимуться позапланові перевірки бізнесу
1709/2018
Впродовж 8-х місяців 2018 року фахівці сектору метрологічного забезпечення Державного підприємства «Херсонський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» (далі - ДП «Херсонстандартметрологія») встановили та документально підтвердили технічну компетентність 76 лабораторій в Херсонській області, що виконують вимірювання. Фахівці ДП «Херсонстандартметрологія» відповідно до вимог СОУ РЧ 74.9-02568648-001:2015 провели оцінювання стану вимірювань в 28 вимірювальних лабораторіях, здійснили моніторинг фактичного стану вимірювань в 48 лабораторіях. З метою незалежного підтвердження запровадження системи керування вимірюваннями та оцінки її відповідності вимогам, встановленим ДСТУ ISO 10012:2005, фахівці ДП «Херсонстандартметрологія» провели 5 аудитів. До того ж фахівці ДП «Херсонстандартметрологія» надали інформаційно-консультаційні послуги щодо підготовки комплекту документів для документального підтвердження…
детальніше >
В Херсонській області підтвердили технічну компетентність 76 лабораторій, що виконують вимірювання
1409/2018
З початку 2018 року фонд нормативних документів Державного підприємства «Херсонський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» поповнено  на 65 нормативних документів і тепер він налічує  20 334  найменування стандартів.  Для 92-х підприємств області виготовлено  313 офіційних копій нормативних документів, для 51-го підприємства області впродовж вісьмох місяців з початку 2018 року  актуалізовано 1294 нормативних документи, укладено 8 договорів із суб’єктами підприємницької діяльності всіх форм власності щодо абонементного обслуговування з питань стандартизації. Крім того,  фахівці сектору стандартизації та репутаційного менеджменту надали консультативно-методичну допомогу з розробки технічних умов для 73-х підприємств області, взяли на облік  26 одиниць технічних умов та 38 одиниць змін до технічних умов. Для придбання офіційних  копій нормативних документів та поставлення на облік  технічних умов на продукцію та послуги …
детальніше >
Стандартизація: 92 підприємства області забезпечені офіційними копіями нормативних документів

Голова Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужби) нагадав, що прийнятий закон «Про державний контроль в сфері обігу харчових продуктів» адаптує український закон до європейського і розповів, як по-новому проводитимуться позапланові перевірки бізнесу

Залежно від критеріїв ризику передбачаються такі види контролю:

1. Низькоризикована продукція – може бути тільки документальний контроль.

2.За більш високим ступенем ризиків – фізичні перевірки, тобто, коли беруться документи і звіряються, чи дійсно продукція відповідає тому, що написано, чи відповідає даним упаковка, чи вона герметична, і певний відсоток встановлюється лабораторних досліджень.

Позапланові процедури, можливо, бували й раніше, але процедура була надто складною. Зокрема, перед проведенням перевірки ми повинні були отримати згоду, тобто в міністерства додатково ще отримувати згоду. В результаті, коли споживач скаржиться, він розраховує, що заходи контролю будуть за декілька днів. Європейські принципи – це в той же або на наступний день. А згода на інформування політики займала декілька тижнів. Тобто, товару, на який скаржилися, уже по суті не було на поличках супермаркета, якщо йдеться про швидкопсувну продукцію, а в більшості випадків нарікають саме на неї", – сказав Лапа.

За його словами, зараз ситуація змінилася. З 4 квітня ми маємо можливість перевіряти без згоди інформування, але має бути обгрунтування перевірки споживачем.

Мається на увазі скарга (дата, підпис, ім’я по батькові, адреса, конкретна назва господарюючого суб’єкта). Я просив би на це звертати увагу – не назва торгової марки, а саме господарюючого суб’єкта (це можна подивитися в куточку споживача – ТОВ, ПП, фізична особа, підприємець) та адреса такого суб’єкта. Також потрібно додавати документи, які підтверджують взаємовідносини, щоб не було замовних скарг, як це бувало раніше, коли органи контролю направляли на того чи іншого конкурента в корпоративних війнах. Тому під час купівлі потрібно брати чек, щоб додати як підтверджуючий документ, та письмове оскарження, після чого ми виконуємо позастрокову перевірку", – акцентував він.

За матеріалами сайту АgroPolit.com

Поділитися статею:
Напишіть нам